Mandrake 8.2 + KDE 3.0.2 - autologin??

Peter Polák peo na fajront.sk
Úterý Srpen 20 18:40:15 CEST 2002

Zdravim,

  mam problem so $subj - po pokuse o zrusenie nastaveneho autologinu sa
nedialo nic, autolobin dalej pracoval. Neprisiel som na ziadny sposob, ako
sa ho zbavit - uprava /etc/sysconfig/autologin, ani odinstalovanie RPMky
autologinu viedlo k tomu, ze sa mi po boote Xwin nespustia vobec a na
konzolu mi to vypise hlasku

 ld "x" respawning too fast: disabled for 5 minutes

  - z coho usudzujem, ze sa nejakym sposobom stale snazi prihlasit :(

  Nejake rady? Ja by som v podstate autologin aj zniesol, mam to na lokalnom
compe doma; ide mi o to, ze ked dam v KDE3 odhlasit, nahodi sa mi zase KDE3
s autologinom, cize nemam moznost sa korektne z KDE odhlasit a nasledne
vypnut pocitac... Spravne by sa po odhlaseni mal nahodit prihlasovaci
formular KDE, ale nestane sa tak. Samozrejme KDE Control Center aj Mandrake
Control Center (ci ako sa to vola) som preskusal komplet, tie volby tam su
pekne, ale moc nefunguju :(

Vie niekto, v com moze byt chyba a ako ju napravit? Dakujem.

         Peter Polák
         peo na fajront.sk
         ICQ: 157244035