Mandrake 8.2 + KDE 3.0.2 - autologin??

Středa Srpen 21 10:37:30 CEST 2002

Dňa 20. aug 2002 o 18:40, Peter Polák napísal(a):

>   mam problem so $subj - po pokuse o zrusenie nastaveneho autologinu sa
> nedialo nic, autolobin dalej pracoval. Neprisiel som na ziadny sposob, ako
> sa ho zbavit - uprava /etc/sysconfig/autologin, ani odinstalovanie RPMky
> autologinu viedlo k tomu, ze sa mi po boote Xwin nespustia vobec a na
> konzolu mi to vypise hlasku
>
>  ld "x" respawning too fast: disabled for 5 minutes
>
>   - z coho usudzujem, ze sa nejakym sposobom stale snazi prihlasit :(

principialne by to jednoducho malo fungovat..
nastavenie v /etc/sysconfig/autologin sa prejavi v startovacom skripte
pre runlevel 5, konkretne v skripte /etc/X11/prefdm, takze skontrolovat
ci skutocne sa spusta tento script cez /etc/inittab.

v pripade ze hej, tak v tomto scripte je podmienka:

# Try autologin first, if wanted...
if [ -f /etc/sysconfig/autologin -a -x /usr/sbin/autologin ]; then
        /usr/sbin/autologin &
        wait $!
fi

ktorej zmysel je myslim jednoznacny..

naozaj by som sa pozrel ze co za script sa spusta v inittabe, a najvhodnejsie
by bolo tam vratit spat to co tam napisala distribucia, cize:
x:5:respawn:/etc/X11/prefdm -nodaemon

za zmienku mozno stoji si precitat dokumentaciu k autologin-u
v /usr/share/doc/autologin-X.Y.Z/README kde je popisana jeho
funkcionalita..
--
Linux 2.4.19-3mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586