Cups: přerušovaný tisk

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Úterý Srpen 20 21:33:17 CEST 2002

Marián Kyral wrote:
> Ahoj,
> Mám tiskárnu Epson SC 660 k tisku používám cups.
> Tiskárna sice tiskne, ale s přestávkami.
>
> Data se pošlou na tiskárnu, začne se tisknout. Pak se tiskárna zastaví a
> čeká. Zatížení procesoru je minimální. Najednou to skočí na 100% a hned
> zase spadne a tiskárna tiskne další část. Tiskárna chvíli tiskne a potom
> zase čeká na data.
>
> Pauza mezi posíláním dat je asi 10s a tiskárna hrká tak 2s a pak 8s
> čeká. Vypadá to, jako by si neuměla říct o další data, ale nevím jak to
> zanalyzovat. Nevím na co se zaměřit.

> [...]

Odpovím si sám :-))
Stačí nastavit ovladač na port LPT1 a ne na LPT1(EPSON). Teď už to šlape
jak má.

Takže po tom co mi dělal neplechu ovladač gimp-print a musím používat
Foomatic, tak zlobí i ovladač portu :-((
Copak se to děje?

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)