Cups: přerušovaný tisk

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Úterý Srpen 20 19:26:46 CEST 2002

Ahoj,
Mám tiskárnu Epson SC 660 k tisku používám cups.
Tiskárna sice tiskne, ale s přestávkami.

Data se pošlou na tiskárnu, začne se tisknout. Pak se tiskárna zastaví a
čeká. Zatížení procesoru je minimální. Najednou to skočí na 100% a hned
zase spadne a tiskárna tiskne další část. Tiskárna chvíli tiskne a potom
zase čeká na data.

Pauza mezi posíláním dat je asi 10s a tiskárna hrká tak 2s a pak 8s
čeká. Vypadá to, jako by si neuměla říct o další data, ale nevím jak to
zanalyzovat. Nevím na co se zaměřit.

Už jsem zkoušel upgradovat Cups, gimp-print, gs ale je to pořád stejné.
Problémy začaly až po instalaci RH 7.3. Předtím jsem měl 7.2 a bylo to v
pořádku. Rovněž tisk z Win je v pořádku.

Ještě chci zkusit nainstalovat LPRng, ale momentálně nemám moc času.

ghostscript-devel-7.05-16
ghostscript-7.05-16
cups-drivers-hpijs-1.9-1.20020617.3
cups-libs-1.1.15-4
cups-drivers-1.9-1.20020617.3
gimp-print-cups-4.2.1-5
cups-drivers-pnm2ppa-1.9-1.20020617.3
cups-devel-1.1.15-4
cups-1.1.15-4
gimp-print-devel-4.2.1-5
gimp-print-4.2.1-5
Omni-foomatic-0.7.0-4
foomatic-1.9-1.20020617.3
Omni-0.7.0-4

díky za nakopnutí

PS: dneska jsem na rawhide viděl cups-1.1.15-7, za domácí úkol to zkusím
upgradovat :-)))

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)