Rozdelenie disku pre linux

Karol Safarik safarik na orangemail.sk
Úterý Srpen 20 22:53:25 CEST 2002

Prepacte mozno to bude pre vas trivialna otazka,dnes som si instaloval
Mandrake Linux 8.1 na disk,ktory je deleny na dve casti a doteraz tam bezal
len Windows/cely disk bol FAT 32/.Pri instalacii linuxu som musel disk
prerozdelit pomocou disk managera/bol na instalacnom CD/ a vyhradil som mu 4
GB.Tieto 4 GB sa automaticky prerozdelili takto: 2 GB pre Linux Native,2 GB
sa zobrazilo ako HOME a 160 MB ako SWAP.Mohol by mi prosim niekto vysvetlit
preco sa to takto prerozdelilo a preco priamo pri instalacii Mandrake boli k
dispozicii uz iba 2 GB.Diky za vysvetlenie a prepacte ak sa moj dotaz pre
niekoho bude zdat smiesny.
                   Karol Safarik

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.380 / Vírusová databáza: 213 - dátum vydania: 24. 7. 2002