Nadimenzovani X-win klienta

dan na ohnesorg.cz dan na ohnesorg.cz
Středa Srpen 21 11:43:22 CEST 2002

On Tue, Sep 04, 2001 at 01:36:19PM +0200, David Albrecht wrote:
> Sit je 100Mbit. O tu se mi tolik nejedna. Hlavne mi jde o
> procesor, grafikckou kartu a pamet na terminalu, tak aby se
> nezadejchaval.

Ale ono jde hlavne o tu sit, protoze 100 MBit to nikdy nemuze utahnout, fullscreen video v tomhle rozliseni mozna bude mit problemy prehat PCI sbernice, natoz nejaka sitova karta. Predpokladam, ze videokarty, ktere pripadaji v uvahu umi jedine AGP 4x a v pozadavcich maji procesor rychlejsi nez 600 MHz.

Tahat video na xserver vubec nezkousejte, to musi bezet lokalne na masine, ale to uz potom neni Xserver.

zdravim
dan

 / Dan Ohnesorg                              Dan na ohnesorg.cz \
<  Jinočanská 7                        252 19  Rudná u Prahy  >
 \ tel: +420 311 679679 +420 311 679976 fax: +420 311 679311 /