Nadimenzovani X-win klienta

Pavel Machek pavel na suse.cz
Úterý Srpen 27 15:22:18 CEST 2002

Hi!

procesor, grafikckou kartu a pamet na terminalu, tak aby se > >
nezadejchaval. >

> Ale ono jde hlavne o tu sit, protoze 100 MBit to
nikdy nemuze utahnout, fullscreen video v tomhle rozliseni mozna bude
mit problemy prehat PCI sbernice, natoz nejaka sitova karta.
Predpokladam, ze videokarty, ktere pripadaji v uvahu umi jedine AGP 4x a
v pozadavcich maji procesor rychlejsi nez 600 MHz.

bttv je PCI karta, takze PCI je na prenos v televizni kvalite bohate
dostatecna.

> Tahat video na xserver vubec nezkousejte, to musi bezet lokalne na
masine, ale to uz potom neni Xserver.

Tahal jsem Televize/4 pres 10mbit, a da to 4 obrazky za sekundu (X protokol).
Zkouseli jsme Televizni rozliseni po 100mbitu, a nejakych 15-20 snimku za
sekundu davalo.
								Pavel
--
Philips Velo 1: 1"x4"x8", 300gram, 60, 12MB, 40bogomips, linux, mutt,
details at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/velo/index.html.