Novy motherboard - vyber ze dvou Gigabyte - zkusenosti

Martin Bodlak bodlak na email.cz
Čtvrtek Srpen 22 08:30:44 CEST 2002

Ahoj!

Hodlam mirne upgradovat comp a rozhoduji se mezi dvema deskami (viz nize). Mate nekdo s nekterou z nich vyrazne spatne nebo dobre zkusenosti? Pripadne nejake jine rady? Podotykam, ze nepotrebuji nutne "the best", proste jedna z nich to nejspis bude (leda by obe byly na prd :-)) Asi bych do toho vzal nejakeho Celerona 1.3GHz. Vyhovuje mi, ze maji DIMM, nebot mam ve starem compu jeden 256MB DIMM a tak bych ho mohl vyuzit.

Na tom druhem je integrovana sitovka Realtek... Jede to v linuxu?
Taky jsem slysel, ze na VIA chipsetu jsou nejake problemy s USB... ?
Hodlam na tom provozovat RedHat, nyni ve verzi 7.3.

Diky za pripadne postrehy, nekdo tyhle desky urcite ma, tak se prosim podelte o zkusenosti. Na abclinuxu jsem se dival :-)

GIGABYTE 6OXT-A
* Intel i815,Celeron/Tualatin,ATA100,ATX,retail+Audio
* 3*DIMM,5*PCI,1*CNR,1*AGP4X,4*USB
* http://www.gigabyte.com.tw/products/6oxt_a.htm

GIGABYTE GA-6VEML
* VIA PLE133T,ATA100,Audio,VGA,microATX,FC-PGA,FC-PGA2,FSB133Mhz
* 2*DIMM,1*AGP4X,3*PCI,1*AMR,1*ISA
* http://www.gigabyte.com.tw/products/6veml.htm

Diky!
Martin Bodlak