Zvlastni router

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 22 09:29:48 CEST 2002

Dobry den,

On Thu, Aug 22, 2002 at 09:20:43AM +0200, Jan Marek wrote:

> To by musel byt pocitac A nastaven uplne stejne, jako pocitac B,
> coz si v pripade, ze B jde pres A, nedokazu predstavit (treba to
> ale jde a rad se poucim)...

Jeste me napadla jedna vec: slo by to, ale musel bys mit v moci
jeste predchozi smerovac, ktery bych nazval pre-A

Tento smerovac by mel na rozhrani vedoucim k tobe dve
konfigurace:

1)
stejnou konfiguraci, jako v pripade pro A

2)
dalsi spojovaci podsit, napr. 10.4.1.4/30

Tu dalsi spojovaci podsit bys musel nastavit taky mezi A a B tak,
aby na B bylo stejne nastaveni, at je primo misto A, nebo az za
A.

Pak by to teoreticky melo fungovat i bez zmeny konfigurace na B:
proste by se vyuzila bud jedna, nebo druha spojovaci podsit na
pre-A

Ale jeste jsem neco takoveho nezkousel, takze bez zaruky...

> Zdravi
> Honza Marek

podruhe zdravi
Honza Marek