Novy motherboard - vyber ze dvou Gigabyte - zkusenosti

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Srpen 22 09:52:07 CEST 2002

Dobry den,

On Thu, Aug 22, 2002 at 09:37:55AM +0200, Mirek Novak wrote:

>   ;)
>   uff to je prvni handheld s chipsetem i810 a VGA o kterem jsem slysel, a v
>   jakempaq rozliseni tam ty X provozujete?

No, vzhledem k tomu, ze je to iPAQ Desktop, tak bych to jako
handheld nerad pouzival. Jedine snad jeste s elektrocentralou...
;->
Jo a X-ka jedu v rozliseni 1024x768...

>   M.N.

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,