Novy motherboard - vyber ze dvou Gigabyte - zkusenosti

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Srpen 22 12:15:21 CEST 2002

"Tomas Valousek" <xvalous na pluto.pslib.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:Pine.LNX.4.44.0208220948060.13080-100000 na pluto.pslib.cz...

> [...]

iPAQ je aj desktop (uz myslim zistili, ze to bol blby napad),
ale napr. Toshiba e740 ma ATI grafiku s 2D akceleratorom
a (vraj) dekoderom MPEG video, schopnu produkovat VGA
na externom monitore. Presny typ som zial nezistil.

Je k tomu treba externa minikrabicka, ktora funguje aj ako USB
host a pri cene cca 70 euro zarucene neobsahuje dalsi
graficky cip - podobne riesenie som pre iPaqa kupoval v CF
verzii za viac ako trojnasobok.

Zdravi
--
                                                           Stano