nastaveni tiskoveho demona na remote LPD a SAMBA

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Čtvrtek Srpen 22 09:57:19 CEST 2002

David Dolezal wrote:

> Na serveru Webmin je, prave pomoci nej jsem to konfiguroval. Teda puvodne
> to bylo nakonfigurovane zkopirovanim souboru z jineho systemu s
> nainstalovanym RH 6.2 a potom sem do toho Webminem zasahl. Jedine, na co
> jsem zatim prisel jsou jine verze LPR sa serveru a "novem" stroji, ale ted
> jsem to zmenil a situace je stejna.... Pres "novy" stroj tisk jde pres
> Webmin i Sambu, pres server po zkopirovani PRINTCAPu a restartu lpd ne...
> Uz z toho maturuju, jeste ze jsou prazdniny a v praci neni moc lidi.....
>
> Kazdopadne diky moc za pomoc....

Zkusil bych mrknout na verze balicku foomatic, omni, omnitools (pokud teda
neco takoveho v RH 6.2 bylo :-) a zavislosti. Neco podobneho se mi stalo na
RH 7.3 a na vine byly chybejici binarky (teda, vi burinka jak souviseji
japonske fonty s ghostscriptem a to zase s lpr, ale ted uz tisknu].

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz