nastaveni tiskoveho demona na remote LPD a SAMBA

David Dolezal David.Dolezal na vabo.cz
Čtvrtek Srpen 22 11:46:50 CEST 2002

> Zkusil bych mrknout na verze balicku foomatic, omni, omnitools (pokud teda
> neco takoveho v RH 6.2 bylo :-) a zavislosti. Neco podobneho se mi stalo
na
> RH 7.3 a na vine byly chybejici binarky (teda, vi burinka jak souviseji
> japonske fonty s ghostscriptem a to zase s lpr, ale ted uz tisknu].
>
> --
Tak bohuzel v RH 6.2 nic takoveho neni..... Porad me zarazi, ze na jednom
systemu ("novy") to jede (testovano pres SAMBA tisk) a na serveru i po
zkopirovani printcap a adresare /var/spool/lpd ne (testovano pres Webmin a
Sambu). LPR je na obou systemech stejny 0.50.5-1, pouze Samba se lisi
(2.0.10-0.62 vs 2.0.6-9 na "novym"). Jenomze zatim to netiskne ani primo ze
systemu, sambu minim resit az nasledne....
Na serveru se tisk pres Webmin obevi v adresari /var/spool/lpd/lp0, ale nic
se nedeje.

Zatim diky ...
David Dolezal