Tv karta s bt878

Petr Dudacek p.dudacek na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 22 21:03:08 CEST 2002

Zdravim,

Chtel bych pozadat nekoho, kdo bez problemu rozchodil nejakou %subj% na
kernelu 2.4.x, aby mi poradil, co vsechno je potreba nastavit v jadre, co je
lepsi (nebo je nutne) zkompilovat primo do jadra a co jako modul, s jakymi
parametry moduly zavest atd... Proste nejaky blbuvzdornejsi navod. Tyka se to
konkretne karet Askey TView99 a JetWay TV Tuner, ani jednu se mi nepodarilo
rozchodit (=nepodarilo se naladit zadnou stanici), pritom xawtv -hwscan mi
vrati toto (plati pro JetWay):

This is xawtv-3.73, running on Linux/i686 (2.4.18-3custom08)
looking for available devices
port 55-55                              [ -xvport 55 ]
    type : Xvideo, video overlay
    name : video4linux

/dev/video0: OK                         [ -device /dev/video0 ]
    type : v4l
    name : BT878( *** UNKNOWN/GENERIC **)
    flags: overlay capture tuner

Myslim, ze chyba je mezi zidli a klavesnici, ale nevim, v kterych mistech :)

Diky..

Petr Dudacek