Tv karta s bt878

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Pondělí Srpen 26 23:37:32 CEST 2002

> Zdravim,
>
> Chtel bych pozadat nekoho, kdo bez problemu rozchodil
> nejakou %subj% na kernelu 2.4.x, aby mi poradil, co
> vsechno je potreba nastavit v jadre, co je lepsi (nebo je
> nutne) zkompilovat primo do jadra a co jako modul, s
> jakymi parametry moduly zavest atd... Proste nejaky
> blbuvzdornejsi navod. Tyka se to konkretne karet Askey
> TView99 a JetWay TV Tuner, ani jednu se mi nepodarilo
> rozchodit (=nepodarilo se naladit zadnou stanici), pritom
> xawtv -hwscan mi vrati toto (plati pro JetWay):
>
> This is xawtv-3.73, running on Linux/i686
> [...]

Mam 2.4.18, RH7.2, TView99 a funguje naprosto bez problemu.
Pri spusteni xawtv automaticky natahne potrebne moduly.
(Jestli vam to nepude, pouzijte standartne dodavany balicek
s kernelem, ten obsahuje vse tak aby to fungovalo)
Do souboru /etc/modules.conf dejte toto:
# i2c
alias char-major-89     i2c-dev
options i2c-core        i2c_debug=0
options i2c-algo-bit    bit_test=1