Re: Kde je ke stažení kernel source k jádru bf2.4 pro Woodyho ?

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Čtvrtek Srpen 22 23:14:36 CEST 2002

Cau
nsc> Ahoj,
nsc> víte někdo, kde je ke stažení kernel source k jádru bf2.4 pro Woodyho ?

nsc> www.debian.org dnes nejede a já to nikde nemohu najít. Na oficiálních
nsc> CDčkách Woodyho jsem našel pouze nějaké "kernel headers" a to není ono
nsc> (chybí v tom soubory ke kompilaci).

Debian jede, ted jsem se tam koukal. Ale chyba muze byt nekde u vaseho
providera, takze vam posilam seznam nekolika mirroru... snad se tam
dostanete

http://www.at.debian.org
http://www.it.debian.org
http://www.uk.debian.org
http://www.fr.debian.org
http://www.de.debian.org

atd. proste se meni jenom kod zeme pred "debian". Jinak zkuste hledat
treba na googlu. Dotaz "debian woody kernel sources download" na me
vychrlilo hafo odkazu...

PS: Je videt ze jste nikdy neprogramoval treba v C/C++ jinak by jste
vedel co jsou to headers (nic ve zlym).

Tomas