Kde je ke stažení kernel source k jádru bf2.4 pro Woodyho ?

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Srpen 23 08:37:38 CEST 2002

Tomáš Vondra wrote:

> Cau
> nsc> Ahoj,
> nsc> víte někdo, kde je ke stažení kernel source k jádru bf2.4 pro Woodyho
> ?
>
> nsc> www.debian.org dnes nejede a já to nikde nemohu najít. Na oficiálních
> nsc> CDčkách Woodyho jsem našel pouze nějaké "kernel headers" a to není
> ono nsc> (chybí v tom soubory ke kompilaci).
>
> Debian jede, ted jsem se tam koukal. Ale chyba muze byt nekde u vaseho
> providera, takze vam posilam seznam nekolika mirroru... snad se tam
> dostanete

> [...]

Headers jsou tzv. "Hlavickove soubory". Obsahuji definice promennych a par
dalsich veci. Pro zacatek doporucuji neco na zpusob C-pro zelenace (to je i
muj pripad). Nejlepe Neokortex (no reklama:-)

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz