SMSky z Linuxu

MaT mat na razdva.cz
Pátek Srpen 23 01:42:32 CEST 2002

> Co treba posilat pakety s falesnou IP adresou? :-)

A to jako na ten proxy server? Primo tomu www serveru to ven
neprotlacim...

Ale i tak by mne celkem zajimal, jak se to dela, takze jestli se nekdo
ochotny najde, budu rad, kdyz mi to objasni, nebo mne nasmeruje na
patricne zdroje, nekdy se to muze hodit i k jinym vecem... :-)

MaT

--
mailto:mat na iol.cz
Jabber UID: mat na njs.netlab.cz