SMSky z Linuxu

Marek Sezemsky sezemsky na czechsite.cz
Pátek Srpen 23 10:01:00 CEST 2002

MaT wrote:

 > A to jako na ten proxy server? Primo tomu www serveru to
 > ven neprotlacim...

Omlouvam se, rychle ctu a malo premyslim, nevsiml jsem si,
ze jedete pres proxy.

 > Ale i tak by mne celkem zajimal, jak se to dela, takze
 > jestli se nekdo ochotny najde, budu rad, kdyz mi to
 > objasni, nebo mne nasmeruje na patricne zdroje, nekdy se
 > to muze hodit i k jinym vecem... :-)

Tusim ze se to nazyva "IP spoofing"(?). Pakety se posilaji v
rezimu RAW a do source adresy date treba "1.2.3.4". Docela
svinarna. :-)

Problem je jenom v tom, ze 1) nedostanete odpoved (coz u
posilani SMS ani neni moc potreba ale hlavne 2) imho je to
uz proflaknuty zpusob hackingu a servery se proti tomu mohou
branit (nejspis hlavne vase proxy). Napriklad prijmaji
pakety jen ze sve podsite a pod.

Veskere zdroje bych hledal na www.phrack.org.

-Sezi

S pozdravem                           www.czechsite.cz
Marek Sezemsky                         Czech Site a.s.