announce: pocesteni DFM

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Srpen 23 12:39:15 CEST 2002

Ahoj,

nedavno tu sla zprava o pocesteni IceWM a predtim jeste o existenci DFM
(umoznuje mit v IceWM ikony na plose). IceWM mi po pocesteni bezelo cesky,
ale DFM zatim nikdo neprelozil, tak jsem ho prelozil ja, aby se to
netlouklo.
Pokud o to nekdo mate zajem, napiste mi. Zkusim to poslat autorovi (pokud
bude mit zajem, ale posledni verze DFM je z roku 2001, takze uz na tom asi
nepracuje), nebo v pripade velkeho zajmu vymyslim, kam bych to mohl
upichnout.

S pozdravem Zdenek Bohm

P.S. Moc se neradujte, pocesteny jsou vpodstate jen odkazy v menu a nektere
hlasky (katalog ma 57 zprav). Ostatni texty asi program vypisuje bez pouziti
gettextu, takze ani nebyla moznost je prelozit - program se mi prekopavat
nechce.