announce: pocesteni DFM

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Srpen 23 13:22:31 CEST 2002

On Fri, Aug 23, 2002 at 12:39:15PM +0200, Zdeněk Böhm wrote:
> Ahoj,
>
> nedavno tu sla zprava o pocesteni IceWM a predtim jeste o existenci DFM
> (umoznuje mit v IceWM ikony na plose). IceWM mi po pocesteni bezelo cesky,
> ale DFM zatim nikdo neprelozil, tak jsem ho prelozil ja, aby se to
> netlouklo.
> Pokud o to nekdo mate zajem, napiste mi. Zkusim to poslat autorovi (pokud
> bude mit zajem, ale posledni verze DFM je z roku 2001, takze uz na tom asi
> nepracuje), nebo v pripade velkeho zajmu vymyslim, kam bych to mohl
> upichnout.

co rikate na rox filer? ja zkousel dfm a zda se dost _hnusne_, vadilo
mi, ze tam byly porad kruhy pres celou obrazovku, kdyz jsem klikl
a tak..., file manager byl takovy humpolacky, rox filer je prima a
hlavne ma i pekny file manager, grag and drop...

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487