LILO

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Srpen 23 16:01:50 CEST 2002

On Fri, Aug 23, 2002 at 02:11:30PM +0200, Ľubomír Vrbičan wrote:
> Mam takyto problem, pouzivam viac operacnych systemov a chcem sa zacat venovat aj linuxu. Nainstaloval so si RH7.03, instalacia prebehla korektne, ale po spusteni OS mi moj boot manager "system commander" nespusti linux, len vypise LI a nic. Da sa to nejak napravit. Za radu vopred dakujem. S pozdravom -=[Sk]LuboV=-

Jednotlivá písmena slova LILO se vypisují vždy v určitých fázích zavádění.
Konkrétně 'LI' podle dokumentace znamená, že první loader načetl druhý,
ale nedokázal ho spustit. Typicky to indikuje buď problém s geometrií
(jedná-li se o relativně nový řadič a disk, zkuste 'lba32') nebo
jste zapomněl spustit 'lilo' po hýbání se soubory v /boot.

Instalační CD by mělo umožnit spustit nainstalovaný systém (nevím jestli
zrovna Redhat, SuSE ano). Pak opravte soubor '/etc/lilo.conf' a spusťte
'lilo'. Nebo se to dá opravit nějakým konfiguračním nástrojem, ale je
to pracnější.

                                                        Michal Kubeček