LILO

Matthes ornest na mistral.cz
Pátek Srpen 23 16:12:52 CEST 2002

> Mam takyto problem, pouzivam viac operacnych systemov a chcem sa zacat
> venovat aj linuxu. Nainstaloval so si RH7.03, instalacia prebehla
> korektne, ale po spusteni OS mi moj boot manager "system commander"
> nespusti linux, len vypise LI a nic. Da sa to nejak napravit. Za radu
> vopred dakujem. S pozdravom -=[Sk]LuboV=-

Jestli to provozujete dohromady s dvoulitrovejma wyndoze a nechal jste
lilo nainstalit do MBR, tak to pak vypada presne takhle :) Pokud jste si
nachal vytvorit bootdisketu, pujde to jeste zachranit. Navod jak to
zprovoznit najdete na
http://abclinuxu.cz/software/ViewRelation?relationId=4416

good luck
Matthes