Tv karta s bt878

Petr Dudacek p.dudacek na atlas.cz
Pátek Srpen 23 18:51:58 CEST 2002

Mam RH 7.3 (kernel 2.4.18-3) a lsmod vypada takhle:

Module                  Size  Used by    Not tainted
tuner                  10436   1  (autoclean)
bttv                   70688   0  (unused)
i2c-algo-bit            8300   1  [bttv]
i2c-core               18720   0  [tuner bttv i2c-algo-bit]
videodev                6624   2  [bttv]

atd., pak uz to s kartou nesouvisi...

Detail: Pri spustenem xawtv vypada radek s bttv takhle:
bttv                   70688   1

Ostatni radky jsou stejne. Co znamena ta nula u i2c-core? Moduly a souvisejici
zalezitosti jsou pro me zatim vcelku nezname, takze budu rad za vysvetleni.

Jde mi o parametry, se kterymi je treba moduly zavest, kdysi tu v konferenci
nekdo psal, ze problem byva ve spatnem nastaveni i2c, ale nepodarilo se mi
nikde najit takove nastaveni, aby karta fungovala.

Jestli muzete, popiste mi postup zprovozneni Vasi karty. Nebo jste ji dal do
slotu, zapnul pocitac a ona hned fungovala? :)

Diky,

Petr Dudacek