Tv karta s bt878

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Pondělí Srpen 26 06:34:49 CEST 2002

Petr Dudacek wrote:

> Jde mi o parametry, se kterymi je treba moduly zavest, kdysi tu v konferenci

	Čtěte soubor
/usr/src/linux-2.4/Documentation/video4linux/bttv/Insmod-options. Pro
začátek by vám měl stačit typ karty (card=xx).

> nekdo psal, ze problem byva ve spatnem nastaveni i2c, ale nepodarilo se mi

	Kdysi jsme tu řešili, že u PV951 nejde občas/často zvuk a DO zároveň.
Protože jsem nepřišel na kombinaci zavádění modulů, při které by
fungovalo obojí pokaždé, přeložil jsem jádro 2.4.19 a posléze
2.4.20-pre4 tak, aby mělo všechno uvnitř a nic v modulech. Podporu pro
moduly jsem zapnul kvůli lirc, což jsou jediné moduly, které používám
(plus NVdriver). Od té doby jsem dost spokojený - zvuk jde pokaždé a DO
nešlo asi 2x za rozumně dlouhou dobu. Doporučuji.
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 46-5418