announce: pocesteni DFM

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Srpen 24 07:20:38 CEST 2002

On Fri, Aug 23, 2002 at 03:17:30PM +0200, Zdeněk Böhm wrote:

> S tvrzenim, ze dfm je humpolacky naprosto souhlasim (tezko by se muj dojem z
> neho vyjadril lepe jinymi slovy). O rox fileru jsem slysel, ale jaksi ho
> nemuzu nainstalovat/prelozit (ani nainstalovat z binarek, ani prelozit ze
> zdroju). Porad na me rve ze mu chybi gdk-pixbuff-neco, ackoliv jsem vsechno,
> co na instalacnich CD zacina na gdk-pixbuff nainstaloval.

zkuste to rozchodit, bude se vam to _moc_ libit. mam nainstalovanou
verzi z deb balicku a jelo mi to bez jedineho problemu, pouzivam tu
stable verzi, pak tam je jeste developer one, ale ta mela mnoho
zavislosti, tak jsem ji nebral...zkuste si treba i prekonvertit ten deb
balicek do rpm pomoci programu alien, treba to pojede..., myslim ale,
ze je dulezite to nainstalovat, ne to jen nakopirovat, protoze
instalacni scripty pripravi prostredi a (v debianu) pridaji dalsi metodu
do menu-method, ktery generuje menu soubory pro ruzna x prostredi (kde,
gnome...)

> BTW, koukl jsem se vam na ty fonty (a zase vim neco vic...) mam to nastavena
> takto:

tak jsem se taky dival na ty fonty, mam je nastavene dobre, ale presto
nemam v zadnem z icewm menu ceske akcentovane znaky. je to proste bez
diakritiky, coz spise vypada, ze to nekdo/neco orezava...pouze v gnome
menu najdu nejake polozky s diakritikou, coz znamena, ze neco je v
poradku, ale zbytek ne, pritom mam vsechny fonty skoro stejne....

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487