announce: pocesteni DFM

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Srpen 26 09:54:35 CEST 2002

> zkuste to rozchodit, bude se vam to _moc_ libit. mam nainstalovanou
> verzi z deb balicku a jelo mi to bez jedineho problemu, pouzivam tu
> stable verzi, pak tam je jeste developer one, ale ta mela mnoho
> zavislosti, tak jsem ji nebral...zkuste si treba i prekonvertit ten deb
> balicek do rpm pomoci programu alien, treba to pojede..., myslim ale,
> ze je dulezite to nainstalovat, ne to jen nakopirovat, protoze
> instalacni scripty pripravi prostredi a (v debianu) pridaji dalsi metodu
> do menu-method, ktery generuje menu soubory pro ruzna x prostredi (kde,
> [...]

Uz jsem to rozjel - zkusil jsem to na jinem stroji, kde je Mandrake 8.1. Na
8.0 to proste nejelo, prekompilovat neslo.
Abych pravdu rekl prvni dojem nic moc - ma to rozhodne hezci ikonky, ale
jinak mi to prijde zbytecne slozite a tak nejak zamerene na ponekud jinou
oblast, nez bych ja chtel. Treba jsem neprisel na to, jak zalamat text pod
ikonou na plose na nekolik radku, takze u odkazu na soubor s dlouhym jmenem
mam na plose ikonu a pod ni text pres pul obrazovky (prehanim :-))
Jeste si s tim zkusim trochu pohrat a prokousat se manualem, ale obvykle
programy, kterym se nedostanu pod kuzi za jeden, dva vecery odkladam na
pozdeji, coz vetsinou znamena, ze uz se k nim nikdy nedostanu.

S pozdravem Zdenek Bohm