instalace GNOME 2

David Kuzela david na kuzela.cz
Sobota Srpen 24 22:49:39 CEST 2002

> Dobry den, chtel bych vyzkouset nove GNOME 2.0.1 a protoze mam
> Slackware 8.1, stahl jsem si zdrojaky. Pri instalaci mam ale dva
> problemy (myslim si, ze spolu souviseji), pres ktere se nemohu dostat.
> Prvnim je balicek (nevim jak bych to lepe nazval) gtk-doc-0.9, ktery
> pri make vypise nasledujici: make: Nothing to be done for 'all'. Make

To je normalni:

  gtk-doc$ ./configure  |tail -1
  Now type 'make install' to install gtk-doc.

Vam to nepise?

> install funguje opet normalne. V souboru INSTALL je pritom jasne
> napsane ./configure > make > make install. Kdyz tedy pokracuji dale
> v instalaci, tak se dalsi problem objevi u linc-0.5.2, u ktereho
> funguje make, ale zase mu pri make install chybi nejaky soubor
> ./doc/html/index.sgml. Dal v instalaci uz pote nema cenu pokracovat,
> protoze si stezuje kazdy dalsi balicek. Setkal se s tim nekdo? Predem
> dekuji za kazdou radu.

Problem s generovanim dokumentace? Nevim, kazdopadne pokud by vam
nevadilo, ze dokumentaci mit nebudete, proste si v kazdem Makefile
odstrante z promenne SUBDIRS adresar doc... Je to nesystemove, ale
pokud nechcete zjistovat, v cem je problem staci to.

--
                                                David Kuzela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-