instalace GNOME 2

Michal Karas largon na seznam.cz
Neděle Srpen 25 14:59:29 CEST 2002

On Sat, 24 Aug 2002 22:49:39 +0200
David Kuzela <david na kuzela.cz> wrote:

> To je normalni:
>
>   gtk-doc$ ./configure  |tail -1
>   Now type 'make install' to install gtk-doc.
>
> Vam to nepise?
>
> Problem s generovanim dokumentace? Nevim, kazdopadne pokud by vam
> nevadilo, ze dokumentaci mit nebudete, proste si v kazdem Makefile
> odstrante z promenne SUBDIRS adresar doc... Je to nesystemove, ale
> pokud nechcete zjistovat, v cem je problem staci to.

Problem uz jsem vyresil. Bylo to tim, ze jsem pouzival spatny manual (bylo tam jine poradi jak kompilovat). Nedavno jsem tady vsak videl odkaz na nejaky jiny, podle ktereho to normalne slo. :-)

PS: Zase jsem to odinstaloval, protoze se mi to vubec nelibilo (je to jeste takove nevyladene), a vratil jsem se k fluxboxu. :-)