Mysql v Slacware?

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pondělí Srpen 26 09:08:39 CEST 2002

On 24 Aug 02, at 17:48, thus spake Robert Jirik:

> je tam cosi jako scripts/install_user_db, nebo podobne ... zkuste se podivat
> do INSTALL :-)
> V pripade, ze jste instaloval ze Slackware CD (coz vrele nedoporucuji)
> doporucuji toto odinstalovat a zkompilovat si MySQL sam (s tim, ze si
> prectete patricne README).

Tak. A krome toho bych proveril prava. Mel jsem pri instalaci mysql ma
Slackware 8.1 podobne problemy, a nakonec jsem zjistil, ze mysql nema pristup
do /var/mysql (nebo nejakeho podobneho adresare, proste tam, co ma databaze),
protoze bezi jako uzivatel mysql a adresar patri rootovi.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F