Mysql v Slacware?

linux_lukas na atlas.cz linux_lukas na atlas.cz
Pondělí Srpen 26 21:13:26 CEST 2002

Hello Pavel,

Monday, August 26, 2002, 9:08:39 AM, you wrote:

PK> On 24 Aug 02, at 17:48, thus spake Robert Jirik:

PK> Tak. A krome toho bych proveril prava. Mel jsem pri instalaci mysql ma
PK> Slackware 8.1 podobne problemy, a nakonec jsem zjistil, ze mysql nema pristup
PK> do /var/mysql (nebo nejakeho podobneho adresare, proste tam, co ma databaze),
PK> protoze bezi jako uzivatel mysql a adresar patri rootovi.

PK> --
PK> Pavel Kraus
PK> GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F

Moc vsem dekuji za radu ty prava mi mnoho pomohly myslel jsem, ze kdyz
jsou to binarky a nekdy dokonce u nicj konfiguracni scripty pro sh tak
jiz vich budou parametry pro nastaveni prav adresarum(chown,chmod).
Pokud budu jeste potrebovat poradit s MySql tak budu rad kdyz mi
momuzete. Za vsechno moc dekuji s pozdravem Lukas.

--
Best regards,
 linux                            mailto:linux_lukas na atlas.cz

Daląí informace o konferenci Linux