routovani v linuxu

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pondělí Srpen 26 12:51:24 CEST 2002

On Sun, 25 Aug 2002, Roman Malý wrote:

> Mam problem ktery resim asi uz mesic, ale bez vysledku.
>
> Mam sit 5 PC 192.168.1.x
>
> Pak router v LINUXU s dvema sitovkami
> jedna 192.168.1.1
> druha 194.196.1.42 je nastavena na internet pres antenu.
>
> Potreboval bych presnej postup jak tento router vyrobit.
> Mam tam LINUX RED HAD 7.1 CZ
>
> Nemam zatim s routrovanim zkusenosti. To routerovani sae mi povedlo
> udelat v WINDOWS XP, ale v tomto pripade chci zustat verny LINUXU.
> Nebo nenexistuje nejaky jedndoduchy programek pod LINUX kterym bych to
> vsecko nakonfiguroval, jako je treba ve Windows WIN ROUTE ???

Hmmm, cetl jsem si predchozi prispevky a mam pocit, ze se NIKDO nezminil o
proxy arp. Pravda, nekdo mluvil o proxy, ale mel jsem pocit, ze hovori o
aplikacni vrstve...

Pak, zda se, nebudete potrebovat NAT...

Pokud chcete presny zpusob pomoci proxy arp, tak si napiste, nekde
pohledam email, ktery jsem uz kdysi komusi ohledne tohoto posilal...

> Vsem diky za zaslani navodu jak to udelat.

lepsi nez presny navod je nekdy navod priblizny, aby clovek taky neco
nastudoval a pochopil...

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/