Virus ve zprave

Kocourek Lukas kocour na evropa2.cz
Pondělí Srpen 26 23:21:08 CEST 2002

> Nerobme si iluzie - v tomto pripade nam hra do karat skor
> mala rozsirenost Linuxu, ako nejaka odolnost tomuto systemu
> vlastna. Len co zacnu rozni crackeri vidiet v linuxovych
> desktopoch atraktivny ciel, zacne sa zabava aj tu.

Ano, na toto mam velice podobny nazor. Linux ma v tuhle chvili "vyhodu" v
malem rozsireni na desktopech, takze pro nejake hromadne virove laviny neni
zatim zajimavy. Jakmile ovsem zacnou byt distribuce typu Mandrake, Suse ap.
na takove urovni ze je zvladne slusne ovladat i bezny uzivatel, tak zacnou
problemy. IMHO existuji 3 hlavni typy uzivatelu
a) "bezny" uzivatel
b) pokrocilejsi blbec
c) vi o co jde

Skupina a) a b) je z hlediska OS prakticky to same, zkratka je to takovy
clovek, ktery klikne na cokoliv a neni schopen ani ochoten pred tim nez
klikne premyslet. V pripade skupiny c) je zcela jedno jaky OS dotycny
pouziva, obvykle si ho dokaze rozume nastavit a nema tudiz problemy.

Abych to shrnul, chtel jsem pouze rict ze IMHO viry pro linux jsou pouze
otazkou casu nez bude "cilova skupina" dostatecne velka...

kocour