Virus ve zprave

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Srpen 27 09:26:31 CEST 2002

Kocourek Lukas wrote:

> Ano, na toto mam velice podobny nazor. Linux ma v tuhle chvili "vyhodu" v
> malem rozsireni na desktopech, takze pro nejake hromadne virove laviny
> neni zatim zajimavy. Jakmile ovsem zacnou byt distribuce typu Mandrake,
> Suse ap. na takove urovni ze je zvladne slusne ovladat i bezny uzivatel,
> tak zacnou problemy. IMHO existuji 3 hlavni typy uzivatelu
> a) "bezny" uzivatel
> b) pokrocilejsi blbec
> c) vi o co jde
>
> Skupina a) a b) je z hlediska OS prakticky to same, zkratka je to takovy
> [...]

No, ale tady nejde o to, co naklika uzivatel. Ten at si klika co chce. Jde o
to, co mi dovoli operacni system ... A tady je prave rozdil.
Motto. Linux je prece Open Source a na jeho tvorbe se podili neuveritelna
spousta lidi. Nezda se vam divne, ze stale jeste nemate zadny vir ve svem
linuxovem stroji? :-)  To nebude "klikajicimi uzivateli".
--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz