Zporovozneni Tv karty PV951T

Petr Krejci krejcipetr na atlas.cz
Úterý Srpen 27 08:28:36 CEST 2002

S tim nastavenim v jadre, to je divny. Ja mam 2.4.20-pre4. Pokud to nezapnu
rucne, tak se zvuk nespusti.

Co se tyce LIRC, tak jsem vcera vyzkousel nainstalovat posledni LIRC z
www.lirc.org.

Vse bezi : zvuk i ovladani. Je to proste bozi. Ze by se to nejak bilo, tak
to jsem nemel problem.
Zkuste se podivat do /var/log/messages na info o zavadeni bttv. Pokud tam
nebude nic o pic16c54, tak
je to mozny, ze se to potom nejak bije s LIRC.

S LIRC pres PV951T ovladam i mplayer, super :)

Petr

"Michal Žejdl" <zejdl na suas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3D6B073F.D92DBE59 na suas.cz...