kombinace P90+scsi4GB+ide80GB

valter valter na atlas.cz
Sobota Srpen 24 19:02:50 CEST 2002

> Podle mne na tomto stroji ten disk nerozjedete na onboard IDE

> radici, proste takovou kapacitu nepodporuje. Resenim je instalace

> nejakeho noveho PCI IDE radice.

IDE radic to nezvladne, ale na doskach triedy Pentium je EIDE :-)
Tomu je to jedno. BIOS to nevie spravne diagnostikovat /*zatuhne
v nemom uzase nad kapacitou disku :-) */, ale staci do neho zadat,
ze tam ziadny (E)IDE disk nema a je to v suchu :-)

Dolezite je ale do lilo.conf zapisat tu fintu s menenim BIOS poradia
diskov (aby sa spravne naslo jadro).
disk /dev/sda
bios=0x80
disk /dev/hda
bios=0x81

S podobnou konfiguraciou 2xSCSI HDD + 1xIDE 40GB fungujem
k plnej spokojnosti. IDE pouzivam ako ulozisko velkych veci,
ktorym nevadi pomalsi pristup.

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe