Pristup na GameZone pres maskaradu

Marek Sezemsky sezemsky na czechsite.cz
Úterý Srpen 27 12:11:07 CEST 2002

David Tomsik wrote:

> ahoj,
>
> myslim, ze tady neni co resit - pres masq.. to proste funguje ;)

Urcite? Vim ze veci jako FTP, IRC a podobne musi mit
specialni kod v kernelu... Copak tyhle herni servery
nefunguji na stejnem principu? Tzn. ze klient nejen data
nekam posila, ale i posloucha na nejakem vysokem portu?

S pozdravem                           www.czechsite.cz
Marek Sezemsky                         Czech Site a.s.