Pristup na GameZone pres maskaradu

David Tomsik dave75 na atlas.cz
Úterý Srpen 27 12:22:59 CEST 2002

Marek Sezemsky wrote:

> Urcite? Vim ze veci jako FTP, IRC a podobne musi mit specialni kod v
> kernelu... Copak tyhle herni servery nefunguji na stejnem principu? Tzn.
> ze klient nejen data nekam posila, ale i posloucha na nejakem vysokem
> portu?

CHCETE DUKAZ? ZADNEJ NEMAM! ale verte mi!! ;)

jsme pripojeny pres bezdrat primo pripojenej je teda jedno pc, bude me
mu rikat treba mama. Mama ma v sobe jednu PCI-PCMCIA redukci, v ktey je
AVAYA a dve sitovky. Prvni sitovka pro moje pripojeni druha pro brachu.
Mame je tzv. firewall-iptables blokuje nevyprovokovany zvenku a povoluje
  aktivovany zevnitr (pozadavky). Samo ze iptables pouzivaj nejaky ty
jadrny jaderny moduly pro podporu nekterych protokolu ...

a ted pozor !!!

GZ funguje !!!

dukaz (ac sem ho nesliboval)  - > hrajeme oba (ja+bracha) najednou pres
GZ clienta na GZ AOT .. ;)

klient pro linux bohuzel neexistuje

S pozdravem D.T.

--