rozkopirovani instalace linuxu

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Úterý Srpen 27 16:13:44 CEST 2002

> nasledujici zpusob ?
> svemu linuxu mapr. jako /mnt/vzor
>
> man dump

> tento linux nakopirovat a budu rozbalovat vzor
>
> man restore

> taru ?
>

> Chodit to muze, korektni to neni. U redhatu se musi dump/restore vybrat
> rucne. Anebo pouzijte kickstart.

Proc to neni korektni? Ja jsem takto rozkopiroval instalci uz mockrat, jen
jsem nezatarovaval /proc, ze ano.. No a pak jsem potreboval disketu, kde
byl grub... Ale jak rikam, nenarazil jsem na problemy, jsu prumerny
uzivatel, tak proc to neni korektni? At to priste delam tak, jak mam...

Kickstart muze byt resenim, otazka je, co je rychlejsi, ale do teto debaty
se poustet nebudu...

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/