rozkopirovani instalace linuxu

Martin Povolny xpovolny na fi.muni.cz
Úterý Srpen 27 20:36:01 CEST 2002

On Tue, 27 Aug 2002 14:13:44 GMT, Zdenek Kaminski <xkaminsk na fi.muni.cz> wrote:

> Proc to neni korektni? Ja jsem takto rozkopiroval instalci uz mockrat, jen
> jsem nezatarovaval /proc, ze ano.. No a pak jsem potreboval disketu, kde
> byl grub... Ale jak rikam, nenarazil jsem na problemy, jsu prumerny
> uzivatel, tak proc to neni korektni? At to priste delam tak, jak mam...

Pouzivam 'cp -avi /bin/ ... /mnt/target'
samozrejme krome procu jeste vynecham onen /mnt.
Proc a mnt pak na hned v /mnt/target vyrobim,
Dam chroot do /mnt/target, vyedituji lilo.conf (pozornost venuji
parametrum 'disk=' a 'bios=', viz man lilo) a spustim lilo,
znovu vyedituji lilo.conf (opet me zajima 'disk=' a 'bios=').
Pripojim disk do noveho pocitace a jedu, vsimnete si, ze nepotrebuji
ano bootovaci cd, ani disketu ;-)

> Kickstart muze byt resenim, otazka je, co je rychlejsi, ale do teto debaty
> se poustet nebudu...

nevim, neznam

--
Martin Povolný, xpovolny na fi.muni.cz, http://www.fi.muni.cz/~xpovolny