SAMBA tisk na remote LPD

David Dolezal David.Dolezal na vabo.cz
Středa Srpen 28 08:06:49 CEST 2002

Zdravim,

> Zda se, jako by samba nespustila "print command". Co sem dopsat cestu ?

Tak tohle by mohlo byt ono, mel jsem na sambu podezreni, ale netusim, jak do
smb.conf toto dopsat( =vnutit sambe). Predpokladam, ze by to mohlo byt
napsano primo tak, jak mi to hlasi testparm (primo do smb.conf vepsat tyto
radky i s cestou), ale nevim, vyzkousim....

> stanice tu svou ulohu ve fronte vidi/muzou mazat ? (ze by alespon fungoval
> lpq/lprm) ?

Win stanice uz ulohu nevidi....Jakmile Win zpracuji tisk, predaji ho do sve
slozky tisku. No a te se to povede odeslat na server LINUX a tim padem
povazuji Win vse za vyrizene a tisk za uspesne dokonceny....

> Urcite by taky pomohlo prohledat logy (var log samba), pripadne nastavit
> sdilnejsi uroven logovani a vyzkouset.

Sdilenejsi uroven logovani....pokud mne nakopnete jak to mam nastavit, budu
rad....Az takhle moc jsem si s tim nikdy nehral, zatim jsem to nikdy
nepotreboval....

Zatim moc a moc diky, jdu laborovat dale...

David Dolezal