SAMBA tisk na remote LPD

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Srpen 28 09:16:37 CEST 2002

Dobry den,

On Wed, Aug 28, 2002 at 07:15:28AM +0200, Karel Kral wrote:
> Dne út 27. srpen 2002 14:46 jste napsal(a):
>
> Hmm. Uz tomu moc nerozumim...

> Zda se, jako by samba nespustila "print command". Co sem dopsat cestu ? A
> stanice tu svou ulohu ve fronte vidi/muzou mazat ? (ze by alespon fungoval
> lpq/lprm) ?

To je sloveso!!! ;-)

asi bych si zkusil toto:

which lpr
which lpq
which lprm

(proste si zjistil, kde ty soubory opravdu jsou)

a pak vysledne stringy dopsal do tech prikazu... Takze u me na
Debianu s lprng to bude nejak takto:

print command = /usr/bin/lpr -r -P%p %s
lpq command = /usr/bin/lpq -P%p
lprm command = /usr/bin/lprm -P%p %j

> Urcite by taky pomohlo prohledat logy (var log samba), pripadne nastavit
> sdilnejsi uroven logovani a vyzkouset.
>
> Karel Kral

Zdravi
Honza Marek