login na WWW

Jan Povolný, UTRV povolny na utrv.ujep.cz
Středa Srpen 28 13:55:26 CEST 2002

Dobry den,

mam server na Linuxu, RH 7.3 a na nem bezici apache z distribuce. V nem
nakonfigorvano nekolik vhosts. Rad bych zamezil pristup na nektere z techto
virtualnich hostu, uplne idealni by bylo, kdyby po zadani URL nabehl nejaky
logovaci dialog. Zatim by my stacilo zamezit pristup na cely web, pozdeji
bych mozna potreboval i jen na nektere stranky.

Hledal jsem v manualu k apachi a neco jsem nasel, nicmene mi neni jasne, jak
to aplikovat na jednotlive virtualni weby, zatim jsem tak nejak pochopil, ze
mohu zamezit pristup na cely webserver.

Prosim, nemohl byste mi nekdo poslat ukazkovy kousek konfiguraku, nebo
heslovite popsat postup vytvoreni takove ochrany, nebo me odkazat na
cesky/anglicky psany dokument, ktery bych lepe pochopil, nez originalni
manual od apache? (no jestli je to vubec mozne :-)

DIky
Jan Povolny