login na WWW

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Srpen 28 16:08:45 CEST 2002

Dobry den,

> mam server na Linuxu, RH 7.3 a na nem bezici apache z distribuce. V nem
> nakonfigorvano nekolik vhosts. Rad bych zamezil pristup na nektere z techto
> virtualnich hostu, uplne idealni by bylo, kdyby po zadani URL nabehl nejaky
> logovaci dialog. Zatim by my stacilo zamezit pristup na cely web, pozdeji
> bych mozna potreboval i jen na nektere stranky.
>
> Hledal jsem v manualu k apachi a neco jsem nasel, nicmene mi neni jasne, jak
> to aplikovat na jednotlive virtualni weby, zatim jsem tak nejak pochopil, ze
> mohu zamezit pristup na cely webserver.

Co tak .htacces? No trocha pracne je kopirovat ho na vsetky virtualhosty,
ale cesta to bude asi najjednoduchsia.
Pripadne skusit PHP a vlastnu spravu prihlasenia/overenia... Nezda sa mi, ze by
to mala byt uloha Apacha komplet.

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799