Problemy spojene s upgradem Mozilly

bob.bob na email.cz bob.bob na email.cz
Středa Srpen 28 14:28:05 CEST 2002

Zdravim,

mam par otazek ohledne instalace Mozilly (SuSE 7.3) - koukal jsem po reseni v release notes, bugzille a sdb.suse.com - bud sem to prehlid, nebo jsem jediny clovek s temito problemy ;)

a) jak zachovat spolecne nastaveni Mozilly pro vsechny uzivatele?

Pri instalaci do /opt/mozilla instalator oznami, ze tam mozilla uz je a nabidne ji ke smazani, jenze ji smaze i s pluginy jako napr. flash, java nebo calendar - to to mam furt instalovat dokola?

b) podle navodu (http://www.mozilla.org/releases/mozilla1.1/#install) vytvorim script 'run', nastavim prava ke spusteni a spustim:

#!/bin/sh
dist_bin='dirname $0'
MOZILLA_FIVE_HOME=$dist_bin
LD_LIBRARY_PATH=$dist_bin
export MOZILLA_FIVE_HOME LD_LIBRARY_PATH
$dist_bin/regxpcom
$dist_bin/regchrome
touch $dist_bin/chrome/user-skins.rdf $dist_bin/chrome/user-locales.rdf

bohuzel vysledek je nasledujici:

mothersheep:/opt/mozilla # ./run
$0
$0
touch: creating `$0/chrome/user-skins.rdf': No such file or directory
touch: creating `$0/chrome/user-locales.rdf': No such file or directory

V cem je chyba?

c) Pred instalaci stacilo napsat 'mozilla' a browser se spustil.

Po instalaci do /opt/mozilla to hlasi 'mozilla: Cannot execute .' (nutno pak spustit vcetne cesty - nevim kde upravit cestu k mozille, at se nesnazi spoustet '.').

Diky za pripadne nasmerovani

Bob

Email.cz -----> Vaše emailová schránka zdarma.
http://www.Email.cz <------------Pošta zdarma!