Prechod z Win na Linux...

Jirka 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Středa Srpen 28 15:43:38 CEST 2002

Tak dalsi co-clovek-to-nazor (pisu jen to, co pouzivam):
> Rozhodol som sa pre Mandrake 8.2(mozno pockam na 9.0) a KDE3
> OpenOffice (ten som pouzival aj pod Win).
Samozrejme.

> Aky bitmap editor? Gimp? Pod Win mam Photoshop.
Gimp

> Aky PHP editor?
Quanta

> Aky browser? Mozillu?
> Aky pop3 klient? Bolo by fajn, keby podporoval PGP, LDAP adresar,...
 > Aky download manager? Pod Win mam FlashGet.
Trosku jsem to prehodil, abych mohl napsat: 3x mozilla (!)

> Aky Mp3 player? Pod Win mam Winamp.
xmms

> Aky file manager? Pod Win mam Windows Commander.
pouzivam Konqueror a bash

> Aky prehliadac obrazkov? Pod Win mam ACDSee.
je toho spousta, treba XnView

> Aky Mp3 riper? Pod Win mam CDex s lame_enc.
ooops, ted si nejsem jist... Grip? tak nejak to, myslim, bylo. ve
spojeni s lame, samozrejme

> Aky PDF reader?
acrobat pro linux (acroread nebo tak nejak, je to od adobe)

> Ja viem, ze je toho dost. Niektore Linux alternativy uz aj poznam. Len
> chcem vediet, ci nie je nieco lepsie.
Lepsi :-) ... muzete zjistit, ze wget je mnohem lepsi nez flashget. A
nebo treba neni, asi to zalezi na vkusu jednotlivce. (wget poslouzil jen
jako priklad).

> Nechcem mat ziadny dualboot! Jednoduchu chcem Linuxom a linux aplikaciamy
> plnohodnotne zastupit Winsoft...
To bych taky chtel, ale bohuzel GP4 pro linux nejsou a nebudou. :-(

--
Jirka 'Eagle' Novak
registered linux user #173581

E-Mail:   eagle na unicode.cz