rpmbuld: jak pokračovat v překladu?

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Úterý Srpen 27 22:17:41 CEST 2002

Ahoj,
dnes se mi zase stala taková ošklivá věc.
Asi po hodině překládání se objevila chyba.

Chybu jsem odstranil, ale teď bych chtěl pokračovat v překladu balíčku
od místa, kde to spadlo, ale ať hledám jak hledám, nic nenacházím.
Všechno začíná od začátku :-(
Pokud je to malá aplikace, tak to vem čert, ale takové XFree, qt, Kde a
jiné molochy co se překládají několik hodin.

Překládám normálně:
rpmbuil --recompile --target=athlon balik.src.rpm

Jediné co mě teď napadlo, je upravit si .spec tak, aby zazálohoval
build, pak ho nechat rozbalit, zazáplatovat a konfigurovat (jasně, že to
můžu zakomentovat, ale když je tam těch patchů 100...) a těsně před make
zaměnit build adresář.

Když se tak na to teď dívám tak se divím, že to takhle už nedělám dlouho
:-) Fungovat by to mělo.

Jak to děláte vy? Nebo jsem zase něco přehlédl?

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)