rpmbuld: jak pokračovat v překladu?

Středa Srpen 28 19:54:41 CEST 2002

On Tue, 27 Aug 2002, [ISO-8859-2] Marián Kyral wrote:

> Chybu jsem odstranil, ale teď bych chtěl pokračovat v překladu balíčku
> od místa, kde to spadlo, ale ať hledám jak hledám, nic nenacházím.
> Všechno začíná od začátku :-(

To je schvalne, aby si lidi nevyrabeli baliky tak, ze to spusti, az to
selze, tak neco oprasi, pusti to dal atd. az skonci s vysledkem, jehoz
proces vytvoreni uz nelze reprodukovat.

Pokud jde o to, odladit proces vytvareni baliku, pak by mela pomoc
znalost -bp (proved jen %prep), -bc (proved po %build vcetne), -bi
(proved po %install vcetne) a --short-circuit (preskoc vsechny faze,
krome zadane, tj. napr. -bc udela normalne %prep a %build,
ale s --short-circuit udela jen %build).

--Pavel Kankovsky aka Peak
"Welcome to the Czech Republic. Bring your own lifeboats."