Virus ve zprave

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Středa Srpen 28 20:51:57 CEST 2002

On Mon, 26 Aug 2002 23:42:41 +0000 (UTC), Pavel Kankovsky wrote:

: Ovsem kdyz budu trochu chtit, tak se mi Mozillu podari spustit
: v nejakem sandboxu, kde nebude moct prilis skodit (ani v ramci
: meho vlastniho uzivatelskeho uctu). Ukazte mi nekoho, kdo neco
: podobneho udela s MSIE.

Ten, kto to bezne robi s Mozillou, je natolko paranoidny, ze MSIE
urcite nainstalovany nema :-)

U virusov a podobnej havede prilis nejde o to, co sa _da_ urobit.
Ide o to, co _robi_ vacsina ludi - a to tak u pocitacovych, ako
aj realnych. AIDS by tu uz tiez davno nebol, keby ludia
dodrziavali par jednoduchych pravidiel. Ani by to nemuseli byt
vsetcia, proste len statisticky spocitatelne percento. Lenze
oni nedodrziavaju... A to iste sa bude diat, ked (ak) Linux
masovo prenikne na desktopy.

Zdravi
--
                                      Stano