Prechod z Win na Linux...

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Středa Srpen 28 22:40:58 CEST 2002

> Treba ja jsem ochoten vymenit komfort za rychlost, protoze az budu umirat, bude mi
> ta doba, kterou jsem stravil startovanim kde urcite chybet. Pokud zastavate podobny
> nazor, doporucuji se vyhnout mandrake a kde a pouzit treba debian a windowmaker. Ale
> je to samozrejme jenom subjektivni nazor.

Hmmm, pochopil bych tu vymenu KDE za WM (i kdyz ja bych se asi komfortu
nevzdaval a nechal KDE bezet porad).

Neni mi ale jasne, jak vymena Mandraka za Debiana zrychli pocitac.
Prestoze jsem priznivcem a uzivatelem zejmena Debianu, tak neverim tomu,
ze se da rict "Mandrake je pomalejsi nez Debian". To zavisi na verzich
konkretnich soucasti (kernel, glibc), konkretnich konfiguracich (ktere si
muzu zmenit na obou distribucich) apod.

Nemyslim si, ze defaultni konfigurace jakekoliv velke distribuce by byla
vyrazne pomalejsi nez jine, a nevsiml jsem si, ze by se verze jednotlivych
soucasti v _aktualnich_ distribucich nejak vyrazne lisily. Neco jineho je,
kdyz si na stary router dam stary linux s kernelem 2.0.* a libc5, ale
rozhodne to neni o distribuci.

-- Honza Houstek